Email: andrzej.kondej@uwb.edu.pl
Jednostka: Wydział Zarządzania - Zakład Zarządzania Strategicznego.


Andrzej Kondej

IMG_0411_2.JPG

dr Andrzej Kondej
Zakład Zarządzania Strategicznego

(085) 745-77-15
andrzej.kondej@uwb.edu.pl
Białystok, ul. Warszawska 63, pokój 136

Aktualne konsultacje dostępne w serwisie USOSWEB.

Obszar zainteresowań naukowych

  • Zarządzanie strategiczne przedsiębiorstw
  • Prognozowanie rozwoju rynku FMCG w Polsce
  • Organizacja działalności handlowej
  • Analiza struktury i rozwoju handlu detalicznego

Uczestnik stażu naukowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

Działalność dydaktyczna

  • Zarządzanie strategiczne
  • Handel hurtowy i detaliczny
  • Podstawy zarządzania
  • Organizacja i zarządzanie
  • Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym
  • Strategie rozwoju przedsiębiorstw
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Reklama i public relations
  • Zarządzanie w korporacjach międzynarodowych

Pełnione funkcje

  • Członek Rady Instytutu Zarządzania
  • Członek Zespołu ds. Promocji
  • Ekspert w Komisji ds. Dydaktyki Kompetencje menedżerów jako determinanta konkurencyjności MSP realizowanego w ramach Badań Młodych Naukowców

Najważniejsze publikacje

  1. Economic development in Poland: a local perspective”, [w:] European Business Review, MCB University Press, Volume 96, Number 2/1996, (współautorstwo). [ISSN: 0955-534X]
  2. „Marketingowa koncepcja aktywizacji zatrudnienia w okresie intensywnego rozwoju gospodarczego”, [w:] Przedsiębiorczość jako czynnik rozwoju regionu, red. nauk. A. Chmielak, B. Plawgo, Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, Łomża 2007. [ISBN: 978-83-60571-02-6]
  3. „Przeobrażenia w strukturze polskiego handlu detalicznego na przykładzie Łomży” [w:] Zasoby ludzkie na współczesnym rynku pracy: wyzwania i doświadczenia, red. nauk. A. Chmielak, M. Skarzyński, Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, Łomża 2005. [ISBN: 83-922021-4-7]
  4. Multi-formatted character of the concentration of retail food market in Poland, Optimum Economic Studies, Bialystok, 4/2018
  5. Transformacja handlu detalicznego FMCG w Polsce po 1989 roku, Annales Ethics in Economic Life, Łódź, 01/2019
  6. Innowacyjność w handlu detalicznym branży FMCG jako metoda zdobycia przewagi jakościowej na konkurencyjnym rynku, Instytut Prawoznawstwa w Grodnie, Białoruś, 04/ 2019
  7. The level of consumers' income and the development and structure of retail trade on the example of Wielkopolskie and Podlaskie regions, Wydawnictwo Politechniki Śląskiej, 02/2021

Publikacje

publikacje.png

RepozytoriumUwB

repozytorium_wb.png

Usos UwB

Google Scholar

gscholar_wb.PNG

ResearchGate

researchgate_wb.png

©2022 Wszystkie prawa zastrzeżone.

W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności
Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.